Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/9746
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorكوثر, قطشة-
dc.date.accessioned2025-07-23T08:18:56Z-
dc.date.available2025-07-23T08:18:56Z-
dc.date.issued2025-04-29-
dc.identifier.urihttps://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/9746-
dc.description.abstractامعية، وتقييم في المؤسسات ا معرفة أثر التعليم الهجين على جودة مخرجات التعليم العا الدراسة إ ه هدفت ا 323 طالب، موزعين على أقسام كلية العلوم الاقتصادية ة بلغ عدد التعليم الهجين. من خلال دراسة استهدفت عي أ ن الطلبة لهم هج الوصفي التحليلي. توصلت الدراسة إ امعة غرداية، تم الاعتماد على الم والتجارية وعلوم التسيير . اك أثر للتعليم الهجين على جودة مخرجات التعليم العا ابي للتعليم الهجين، كما تقييم إ الكلمات ال مفتاحي ة: ; This study aims to examine the impact of hybrid education on the quality of higher education outcomes in university institutions and to evaluate hybrid education. The research targeted a sample of 323 students, distributed across the departments of the Faculty of Economic, Commercial, and Management Sciences at the University of Ghardaïa, utilizing the descriptive-analytical method. The study concluded that students have a positive perception of hybrid education and that hybrid education has an impact on the quality of higher education outcomes.مؤسسات جامعية. جين; تعليم عن بع د; جودة; مخرجات التعليم العا تعليمEN_en
dc.publisherجامعة غرداية - كلية العلوم الإقتصادية التجارية وعلوم التسييرEN_en
dc.subjectالتعليم الهجينEN_en
dc.subjectتعليم عن بعدEN_en
dc.subjectالتعليم العاليEN_en
dc.subjectمؤسسات الجامعيةEN_en
dc.titleأثر التعليم الهجين على جودة مخرجات التعليم العالي في المؤسسات ا لجامعية - دراسة حالة -EN_en
dc.typeThesisEN_en
Appears in Collections:Thèses de Doctorat Economie



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.