DSpace Repository

أثر جودة الخذماث التعليمية الخاصة على رضا الطلبة دراسة ميدانية"Harmony School" مدرسة اللغاث والتكوين والتدريب

Show simple item record

dc.contributor.author محمد, بكرموش
dc.date.accessioned 2024-03-10T09:08:08Z
dc.date.available 2024-03-10T09:08:08Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri https://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/6831
dc.description.abstract تهدف هذه الدراسة إلى معرفة إثر جودة الخدمات التعليمية الخاصة على رضا الطلبة ومحاولة إبراز دور تطبيق أسس ومعايير الجودة والتي بدورها تعطي تأثير الإيجابي والرضا ولتحقيق أهداف الدراسة قمنا بتوزيع 80 إستبيان على طلبة مدرسة اللغات والتكوسيت والتدريب harmony school وبعد إسترجاعنا 70 إستبيانا قمنا بتحليل البيانات عن طريق برنامج spss كما أسفر عن وجود أثر لجودة الخدمة التعليمية على رضا الطبلة بالإظافة إلى إهتمام المدرسة وبشكل عال على جودة الخدمات التعليمية This study aims to determine the impact of the quality of private educational services on student satisfaction And an attempt to highlight the role of applying quality foundations and standards, which in turn gives a positive impact and satisfaction to educational services To achieve the objectives of the study, we distributed 80 questionnaires to the students of the Language and Education Harmony School, and after retrieving 70 questionnaires, we analyzed the data using SPSS, which resulted in: There is an impact of the quality of educational services on student satisfaction In addition to , the school's high interest in the quality of educational services EN_en
dc.publisher جامعة غرداية EN_en
dc.subject جودة الخدمات التعليمية EN_en
dc.subject التعليم الخاص EN_en
dc.title أثر جودة الخذماث التعليمية الخاصة على رضا الطلبة دراسة ميدانية"Harmony School" مدرسة اللغاث والتكوين والتدريب EN_en
dc.type Thesis EN_en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account