DSpace Repository

2020/2019 El Goléaقياس رضا المستهليكن عن منتجات المياه المعدنية في الجزائردراسة أراء عينة من مستهلكين حول العلامة التجارية القولية

Show simple item record

dc.contributor.author عبد الجليل, بهاز
dc.date.accessioned 2023-01-19T08:33:18Z
dc.date.available 2023-01-19T08:33:18Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/5392
dc.description.abstract This study aimed to attempt to measure the relationship between the trade mark and consumer satisfaction on mineral water for the mark El- Goléa,where we focused in this study on components of trade mark (name of the mark , price of the mark, quality of the mark, trust of the mark), wich based on the descriptive method it may include Analyze the results Field study on a sample of 71 consumers of El Goléa in the state of Ghardaia. It was based on standard deviation, arithmetic Mean, And multiple regression test, And we found out until Ingredients trade mark An effective role in achieving consumer satisfaction, Consumers have the mark El Goléa Especial The name of the mark quality of the mark ; trust of the mark. EN_en
dc.publisher جامعة غرداية/كلية العلوم الإقتصادية ، التجارية وعلوم التسيير EN_en
dc.subject العلامة التجارية EN_en
dc.subject رضا المستهلكين EN_en
dc.title 2020/2019 El Goléaقياس رضا المستهليكن عن منتجات المياه المعدنية في الجزائردراسة أراء عينة من مستهلكين حول العلامة التجارية القولية EN_en
dc.type Thesis EN_en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account