DSpace Repository

أثر الاتصالات التسويقية الإلكترونية على الصورة المدركة لدى متعامل الهاتف النقال موبيليس دراسة حالة مؤسسة موبيليس فرع غرداية

Show simple item record

dc.contributor.author عبد الباسط, بن عبد الهادي
dc.date.accessioned 2022-12-20T09:31:52Z
dc.date.available 2022-12-20T09:31:52Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/4713
dc.description.abstract .The current study aimed to find out the impact of electronic marketing communications on the perceived image of the mobile phone client Mobilis, where it was based on a questionnaire designed for data collection by selecting a random sample of Mobelis customers consisting of 89 individuals, where several statistical methods were used, including the Pearson correlation coefficient to measure the correlation between the variables of the study and test (t-test), from which it was reached that Mobilis applied the elements of electronic marketing communication to a medium degree in influencing the perceived image of the client of the phone. Mobile Mobilis, because it relies more on direct e-marketing. EN_en
dc.publisher جامعة غرداية/كلية العلوم الإقتصادية ، التجارية وعلوم التسيير EN_en
dc.subject اتصالات التسويقية الإلكترونية EN_en
dc.subject زبون EN_en
dc.subject الصورة المدركة EN_en
dc.title أثر الاتصالات التسويقية الإلكترونية على الصورة المدركة لدى متعامل الهاتف النقال موبيليس دراسة حالة مؤسسة موبيليس فرع غرداية EN_en
dc.type Thesis EN_en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account