DSpace Repository

واقع التسويق التعليمي في ظل جائحة كورونا دراسة ميدانية بجامعة غرداية

Show simple item record

dc.contributor.author سهبل, حمادي
dc.date.accessioned 2022-09-26T07:39:54Z
dc.date.available 2022-09-26T07:39:54Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri https://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/1391
dc.description.abstract هـدفتالدراسـةإلـىمعرفـة واقع التسويق التعليمي في ظل جائحة كورونا بجامعة غرداية. ولتحقيـقذلـكالهـدتاعتمـدتعلـىالاسـتبيانكـأداةلجمعالبيانـاتمـنعينـةالدراسـة، وقد استهدفنا عينة مكونة من 100 طالب ، ولاختبارالفرضياتالمطروحةتماسـتخدامالحزمـة الإحصائية (SPSS) وخلصتللدراسةالميدانيةإلىوجود واقع التسويق التعليمي على الخدمات الجامعية،كمـاأظهـرتالنتـائجوجـود علاقة إحصائية ومعنوية لواقع التعليم عن بعد. The study aimed to know the reality of educational marketing in light of the Corona pandemic at the University of Ghardaia. To achieve this, I relied on the questionnaire as a tool for collecting data from the study sample, and we targeted a sample of 100 students, and to test the hypotheses put forward, the statistical package (SPSS) was used. The reality of distance education EN_en
dc.publisher جامعة غرداية EN_en
dc.subject جائحة كورونا EN_en
dc.subject التعليم عن بعد EN_en
dc.subject الأنترنت EN_en
dc.subject التسويق التعليمي EN_en
dc.title واقع التسويق التعليمي في ظل جائحة كورونا دراسة ميدانية بجامعة غرداية EN_en
dc.type Thesis EN_en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account