Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/8644
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorجمال الدين, عبيدلي-
dc.contributor.authorعبد العزيز, برنة-
dc.date.accessioned2024-09-19T08:12:53Z-
dc.date.available2024-09-19T08:12:53Z-
dc.date.issued2023-11-
dc.identifier.urihttps://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/8644-
dc.description.abstractتهدف هذه الدراسة إلى تباين الدور الذي يلعبه التسويق الإلكتروني في تعزيز وتحسين المؤسسات الناشئة من خلال إستعراض الدراسات السابقة المتعلقة بكل التسويق الإلكتلروني والمؤسسات الناشئة توصلت الدراسة إلى أن التسويق الإلكتروني يساهم في تعزيز وتحسين المؤسسات الناشئة من خلال زيادة ولاء الزبائن وكسب ثقتهم زيادة المبيعات والحصة التسويقية تخفيض التكاليف ، تحسين الأداء المالي ، السمعة الواسعة وزيادة معدلات النمموstudy aims to show the role that electronic marketing plays in the development and improvement of institutions. By reviewing previous studies in each of the emerging e-marketing The study concluded that electronic marketing contributed to the improvement of emerging enterprises by increasing customer loyalty and gaining their trust, increasing sales and market share, reducing costs, improving financial performance, wide reputation, and increasing growthEN_en
dc.publisherجامعة غرداية : كلية العلوم الإقتصادية ، التجارية والعلوم التسييرEN_en
dc.subjectالتسويق الالكترونيEN_en
dc.subjectمزيج التسويق الالكترونيEN_en
dc.subjectالمؤسسات الناشئةEN_en
dc.titleدور التسويق الالكتروني في تعزيز و تحسين المؤسسات الناشئةEN_en
dc.title.alternativeThe Role of e-Marketing in Promoting and Improving Start-UpEN_en
dc.typeArticleEN_en
Appears in Collections:مقالات أساتذة كلية العلوم الإقتصادية، التجارية وعلوم التسيير

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
مداخلة عبيدلي.pdf622.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.