Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/7959
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorلمين, لعزيز-
dc.contributor.authorإبراهيم, يدر-
dc.date.accessioned2024-06-27T08:42:16Z-
dc.date.available2024-06-27T08:42:16Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/7959-
dc.publisherجامعة غردايةEN_en
dc.subjectالترويجEN_en
dc.subjectالميزة التنافسيةEN_en
dc.subjectمؤسسة تكنو مودرنEN_en
dc.titleالأساليب الترويجية ودورها في تحقيق الميزة التنافسيةEN_en
dc.typeThesisEN_en
Appears in Collections:Mémoires de Licence et Les rapports de stage



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.