Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/7749
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorهواري, معراج-
dc.contributor.authorأمينة, ريان-
dc.contributor.authorأحمد, مجدل-
dc.date.accessioned2024-06-20T09:17:21Z-
dc.date.available2024-06-20T09:17:21Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.isbn9789957742362-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/7749-
dc.descriptionالطبعة الأولىEN_en
dc.publisherدار كنوز المعرفة العلمية للنشر والتوزيعEN_en
dc.subjectولاء الزبونEN_en
dc.subjectإستراتجية الولاء للمؤسسةEN_en
dc.subjectالعلامة التجاريةEN_en
dc.subjectالسلوك الشرائي للمستهلكEN_en
dc.titleسياسات وبرامج ولاء الزبون وأثرها على سلوك المستهكEN_en
dc.typeBookEN_en
Appears in Collections:Books of professors of economics and commercial sciences

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
380.225.pdf2.59 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.