Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/7749
Title: سياسات وبرامج ولاء الزبون وأثرها على سلوك المستهك
Authors: هواري, معراج
أمينة, ريان
أحمد, مجدل
Keywords: ولاء الزبون
إستراتجية الولاء للمؤسسة
العلامة التجارية
السلوك الشرائي للمستهلك
Issue Date: 2013
Publisher: دار كنوز المعرفة العلمية للنشر والتوزيع
Description: الطبعة الأولى
URI: http://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/7749
ISBN: 9789957742362
Appears in Collections:Books of professors of economics and commercial sciences

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
380.225.pdf2.59 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.