Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/7713
Title: الجزائر العاصمة BCOS خطوات إطلاق منتج إلكترون ي دراسة حالة في مؤسسة
Authors: توفيق, بن عبد الله
إسماعيل, بيوض
Keywords: التسويق الالكتروني
المزيج التسويقي الالكتروني
المنتج الالكتروني
المواقع الالكترونية
Issue Date: 2024
Publisher: جامعة غرداية : كلية العلوم الإقتصادية ، التجارية والعلوم التسيير
Abstract: يهدف هذا التقرير الى التعرف على اهم الخطوات المساعدة في تحديد كيفية اطلاق منتج الكتروني باستخدام المزيج التسويقي الالكتروني. للوصول إلى هذه النتائج قمنا باجراء دراسة ميدانية في مؤسسة BCOS حيث تم التعرف على جميع جوانب الدراسة تطبيقيا و نظريا ، تطبيقيا قمنا بدراسة الخطوات الخاصة التي تتبعها المؤسسة لإطلاق منتج إلكتروني ، اما نظريا فتطرقنا الى توجهات الباحثين في مجال علم التسويق الالكتروني وكذا المزيج التسويقي الالكترونيThis report aims to identify the most important steps to help determine how to launch an electronic product using the electronic marketing mix. To reach these results, we conducted a field study at the BCOS Foundation, where we learned about all aspects of the study practically and theoretically. In The Practical aspect, we studied the specific steps That The organization follows to launch an electronic product. In theoretical aspect, we touched on the trends of researchers in the field of electronic marketing science, as well as the electronic marketing mix
URI: http://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/7713
Appears in Collections:Mémoires de Licence et Les rapports de stage

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
خطوات إطلاق منتج إلكتروني.pdf846.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.