Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/7713
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorتوفيق, بن عبد الله-
dc.contributor.authorإسماعيل, بيوض-
dc.date.accessioned2024-06-19T08:21:05Z-
dc.date.available2024-06-19T08:21:05Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/7713-
dc.description.abstractيهدف هذا التقرير الى التعرف على اهم الخطوات المساعدة في تحديد كيفية اطلاق منتج الكتروني باستخدام المزيج التسويقي الالكتروني. للوصول إلى هذه النتائج قمنا باجراء دراسة ميدانية في مؤسسة BCOS حيث تم التعرف على جميع جوانب الدراسة تطبيقيا و نظريا ، تطبيقيا قمنا بدراسة الخطوات الخاصة التي تتبعها المؤسسة لإطلاق منتج إلكتروني ، اما نظريا فتطرقنا الى توجهات الباحثين في مجال علم التسويق الالكتروني وكذا المزيج التسويقي الالكترونيThis report aims to identify the most important steps to help determine how to launch an electronic product using the electronic marketing mix. To reach these results, we conducted a field study at the BCOS Foundation, where we learned about all aspects of the study practically and theoretically. In The Practical aspect, we studied the specific steps That The organization follows to launch an electronic product. In theoretical aspect, we touched on the trends of researchers in the field of electronic marketing science, as well as the electronic marketing mixEN_en
dc.publisherجامعة غرداية : كلية العلوم الإقتصادية ، التجارية والعلوم التسييرEN_en
dc.subjectالتسويق الالكترونيEN_en
dc.subjectالمزيج التسويقي الالكترونيEN_en
dc.subjectالمنتج الالكترونيEN_en
dc.subjectالمواقع الالكترونيةEN_en
dc.titleالجزائر العاصمة BCOS خطوات إطلاق منتج إلكترون ي دراسة حالة في مؤسسةEN_en
dc.typeTechnical ReportEN_en
Appears in Collections:Mémoires de Licence et Les rapports de stage

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
خطوات إطلاق منتج إلكتروني.pdf846.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.