Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/3033
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorعبد الرحيم, شنيني-
dc.date.accessioned2022-11-14T13:15:34Z-
dc.date.available2022-11-14T13:15:34Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttps://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/3033-
dc.descriptionص.84EN_en
dc.language.isootherEN_en
dc.publisherجامعة غرداية/ كلية العلوم الإقتصادية التجارية وعلوم التسييرEN_en
dc.subjectالعلامة التجاريةEN_en
dc.titleإدارة العلامة التجاريةEN_en
dc.typeOtherEN_en
Appears in Collections:مطبوعات أساتذة كلية العلوم الإقتصادية ؛التجارية وعلوم التسيير

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
مطبوعة إدارة العلامة التجارية .pdf11.92 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools