Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/2686
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorمليكم, بلقناديل-
dc.contributor.authorفتيحة, بن داحي-
dc.date.accessioned2022-11-09T10:55:00Z-
dc.date.available2022-11-09T10:55:00Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/2686-
dc.publisherجامعة غردايةEN_en
dc.subjectتقنياتEN_en
dc.subjectالتسويقEN_en
dc.subjectوكالة بن شطةEN_en
dc.titleأثر تقنيات الاعلام و الاتصال على التسويق السياحي وكالة بن شطة للسياحة و الاسفار بولاية غردايةEN_en
dc.typeThesisEN_en
Appears in Collections:Mémoires de Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
070.04.70.pdf4.75 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.