Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/2636
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorجمانة, بوحميدة-
dc.contributor.authorزينب, بن حيلة-
dc.date.accessioned2022-11-09T09:22:22Z-
dc.date.available2022-11-09T09:22:22Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttps://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/2636-
dc.publisherجامعة غردايةEN_en
dc.subjectالإشهارEN_en
dc.subjectالتسويقEN_en
dc.titleالاشهار ودوره في تفعيل الاستراتيجية التسويقية في المؤسسات الاقتصادية دراسة حالة شركة مبرد الصحراء SONERAS بغرداية انموذجاEN_en
dc.typeThesisEN_en
Appears in Collections:Mémoires de Master

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
070.04.25.pdf1.96 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.