Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/2287
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorمحمد مولود, غزيل-
dc.date.accessioned2022-11-02T09:31:05Z-
dc.date.available2022-11-02T09:31:05Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/2287-
dc.descriptionص.100EN_en
dc.language.isootherEN_en
dc.publisherجامعة غرداية/ كلية العلوم الإقتصادية التجارية وعلوم التسييرEN_en
dc.subjectالتسويقEN_en
dc.titleمبادئ التسويقEN_en
dc.typeOtherEN_en
Appears in Collections:مطبوعات أساتذة كلية العلوم الإقتصادية ؛التجارية وعلوم التسيير

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
مطبوعة مبادئ التسويق.pdf6.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools