Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/2162
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorفريد, عابد-
dc.date.accessioned2022-10-25T08:53:19Z-
dc.date.available2022-10-25T08:53:19Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/2162-
dc.publisherجامعة غردايةEN_en
dc.subjectالمعاملات البنكيةEN_en
dc.subjectالمعاملات البنكية الالكترونيةEN_en
dc.subjectالخدمة المصرفيةEN_en
dc.subjectالعميلEN_en
dc.titlesab تقييم دور المعاملات البنكية الالكترونية في تحسين جودة الخدمة المصرفية من جهة نظر العميل - دراسة حالة زبائن بنك التنمية الفلاحية وكالة غرداية (185)EN_en
dc.typeThesisEN_en
Appears in Collections:Mémoires de Master Economie

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
388.04.638.pdf10.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.