Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/1622Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | قباني, نسيمة | - |
| dc.date.accessioned | 2022-10-11T10:28:52Z | - |
| dc.date.available | 2022-10-11T10:28:52Z | - |
| dc.date.issued | 2021 | - |
| dc.identifier.uri | https://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/1622 | - |
| dc.language.iso | other | EN_en |
| dc.title | اتجاهات أساتذة مرحلة التعليم الابتدائي نحو دمج أطفال التوحد في المدرسة وعلاقتها بفاعلية الادارة الصفية لدى عينة الدراسة -دراسة ميدانية لبعض ابتدائيات بلدية غارداية ولاية غارداية- | EN_en |
| dc.type | Thesis | EN_en |
| Appears in Collections: | Mémoires de Master | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 108.04.271.pdf | 1.75 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.