Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/1584
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorميسون بلخير-
dc.date.accessioned2022-10-11T08:29:46Z-
dc.date.available2022-10-11T08:29:46Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/1584-
dc.language.isootherEN_en
dc.publisherجامعة غردايةEN_en
dc.subjectالتسويقEN_en
dc.subjectالبيئة التسويقيةEN_en
dc.subjectالتخطيط الإستراتيجيEN_en
dc.subjectمصفوفات التحليل الإستراتيجيEN_en
dc.titleمحاضرات في التسويق الإستراتيجيEN_en
dc.typeOtherEN_en
Appears in Collections:مطبوعات أساتذة كلية العلوم الإقتصادية ؛التجارية وعلوم التسيير

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
تسويق الاستراتيجي ميسون.pdf1.72 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools