Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/1391
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorسهبل, حمادي-
dc.date.accessioned2022-09-26T07:39:54Z-
dc.date.available2022-09-26T07:39:54Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/1391-
dc.description.abstractهـدفتالدراسـةإلـىمعرفـة واقع التسويق التعليمي في ظل جائحة كورونا بجامعة غرداية. ولتحقيـقذلـكالهـدتاعتمـدتعلـىالاسـتبيانكـأداةلجمعالبيانـاتمـنعينـةالدراسـة، وقد استهدفنا عينة مكونة من 100 طالب ، ولاختبارالفرضياتالمطروحةتماسـتخدامالحزمـة الإحصائية (SPSS) وخلصتللدراسةالميدانيةإلىوجود واقع التسويق التعليمي على الخدمات الجامعية،كمـاأظهـرتالنتـائجوجـود علاقة إحصائية ومعنوية لواقع التعليم عن بعد. The study aimed to know the reality of educational marketing in light of the Corona pandemic at the University of Ghardaia. To achieve this, I relied on the questionnaire as a tool for collecting data from the study sample, and we targeted a sample of 100 students, and to test the hypotheses put forward, the statistical package (SPSS) was used. The reality of distance educationEN_en
dc.publisherجامعة غردايةEN_en
dc.subjectجائحة كوروناEN_en
dc.subjectالتعليم عن بعدEN_en
dc.subjectالأنترنتEN_en
dc.subjectالتسويق التعليميEN_en
dc.titleواقع التسويق التعليمي في ظل جائحة كورونا دراسة ميدانية بجامعة غردايةEN_en
dc.typeThesisEN_en
Appears in Collections:Mémoires de Master Economie

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MAR.4.195.pdf2.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.