Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/10004
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorمحمد بدر الدين, خناق-
dc.contributor.authorحاج عيسى, حاج داوود-
dc.date.accessioned2025-10-26T08:39:06Z-
dc.date.available2025-10-26T08:39:06Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttps://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/10004-
dc.publisherجامعة غرداية - كلية العلوم الإقتصادية التجارية وعلوم التسييرEN_en
dc.subjectالتسويق بالمحتوىEN_en
dc.subjectالعلامة التجاريةEN_en
dc.titleدور التسويق بالمحتوى في بناء العلامة التجارية دراسة حالة وكالة صبحي للسياحة والاسفار–غردايةEN_en
dc.typeThesisEN_en
Appears in Collections:Mémoires de Licence et Les rapports de stage

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
inbound3471399518683647686 - Badreddin KA.pdf2.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.