Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/10004
Title: دور التسويق بالمحتوى في بناء العلامة التجارية دراسة حالة وكالة صبحي للسياحة والاسفار–غرداية
Authors: محمد بدر الدين, خناق
حاج عيسى, حاج داوود
Keywords: التسويق بالمحتوى
العلامة التجارية
Issue Date: 2025
Publisher: جامعة غرداية - كلية العلوم الإقتصادية التجارية وعلوم التسيير
URI: https://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/10004
Appears in Collections:Mémoires de Licence et Les rapports de stage

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
inbound3471399518683647686 - Badreddin KA.pdf2.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.