Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/5531
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorAhlem KOUIDRI-
dc.date.accessioned2023-01-25T04:35:47Z-
dc.date.available2023-01-25T04:35:47Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://dspace.univ-ghardaia.edu.dz/xmlui/handle/123456789/5531-
dc.description.abstractNotre travail de master porte sur les difficultés inhérentes à la compréhension orale chez les apprenants de la 5AP. Notre objectif est de cerner ces difficultés et proposer des solutions de remédiation. Globalement, les difficultés sont dues à plusieurs facteurs tels le volume horaire, la démarche de l’enseignant, et le contenu enseigné. Abstract Our modest master's work focuses on "the difficulties inherent in oral comprehension among 5AP learners. Our goal is to identify these difficulties and propose remedial solutions. Overall, the difficulties are to several factors such as the number of hours, the approach of the teacher, and the content taught. إن عملنا في مذكرة الماستر يُعنى بالصعوبات المتعلقة بالفهم الشفهي عند تلاميذ مستوى السنة الخامسة ابتدائي. هدفنا هو تحديد هذه الصعوبات واقتراح الحلول الملائمة. على العموم، ترجع الصعوبات إلى عدة عوامل مثل عدد الساعات ومنهج المعلم المستعمل ومحتوى الدرس.EN_en
dc.language.isofrEN_en
dc.publisherجامعة غردايةEN_en
dc.subjectCompréhensionEN_en
dc.subjectCompréhension oraleEN_en
dc.subjectDifficultés inhérentesEN_en
dc.subjectFLEEN_en
dc.titleLes difficultés inhérentes à la compréhension orale en classe du FLE chez les apprenants de la 5ième année du cycle primaire.EN_en
dc.typeThesisEN_en
Appears in Collections:Mémoires de Master



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.